Ziarul personal Octavian Andronic
29 Mar 2024 - 15:37
Home Punctul pe Y ANDOgrafia zilei Foto EXPO

Ultimele postări pentru: 
> Punctul pe Y
> ANDOgrafia zilei
(dată curentă)

EXPOZIȚII 

ANDO - 100% Centenar

 



Nou !!! 

Inedit 

Gura lumii 

Meandrele concretului 

Când eram mic am vrut să mă fac pilot. Dar am descoperit că am probleme cu vederea și atunci m-am făcut politician.

-- Ioan Mircea Pașcu

Sectiune diverse... 
Adauga o opinie

Cautare ZP 


Punctul pe Y

luni 22 mai 1995 Nr:

PREȚUL NESIMȚIRII FUNCȚIONARILOR PUBLICI

de Octavian Andronic

Am, ca aproape orice om din orașul acesta, un post telefonic la domiciliu. Telefonul nu este un lux. Este o necesitate. Un instrument de lucru pentru care cetățeanul plătește. Telefonul meu, spre deosebire de altele, are o particularitate. Se strică des. Ciudat, mai ales la sfârșit de săptămână. Cineva pare preocupat de a-mi asigura un week-end liniștit. Ultima defecțiune datează însă de zece zile. Zece zile în care am sunat în fiecare zi la deranjamente, de unde am fost întrebat mereu dacă e cineva acasă. Era. N-a venit însă nimeni să vorbească cu cei de-acasă. Nimeni care să spună: "oameni buni, e o defecțiune, n-avem ce face, mai răbdați".
Rabd, de 10 zile, pe banii mei. Pentru că să nu vă închipuiți că s-a întâmplat vreodată să se scadă din abonament cele vreo 7-8 zile de defecțiuni lunare. Nici pomeneală! Ba, de fiecare dată, nota a venit încărcată dincolo de limitele bunului simț și ale posibilităților practice de trafic. N-am vrut să vă răpesc timpul și atenția cu propriul meu caz. Dar el nu este izolat. Sute, mii de bucuresteni se află în aceeași situație - de a plăti pentru o prestație care nu se efectuează sau se face prost. Mii de oameni sunt lipsiți de posibilitatea de a comunica, fără ca cineva să le ceară scuze sau să le explice ce se întâmplă. Abonatul este considerat un fel de povară care trebuie suportată. Nu un om care plătește și are dreptul să ceară. Sau să i se explice. Nici nu îndrăznesc să mă gândesc că i s-ar putea cere și scuze. Culmea este că această nesimțire o plătim tot noi. Iar prețul ei e în continuă majorare.

 

Arhiva calendaristica Punctul pe Y:
2011: ianuarie februarie martie aprilie mai iunie iulie august septembrie octombrie noiembrie decembrie
2010: ianuarie februarie martie aprilie mai iunie iulie august septembrie octombrie noiembrie decembrie
2009: ianuarie februarie martie aprilie mai iunie iulie august septembrie octombrie noiembrie decembrie
2008: ianuarie februarie martie aprilie mai iunie iulie august septembrie octombrie noiembrie decembrie
2007: ianuarie februarie martie aprilie mai iunie iulie august septembrie octombrie noiembrie decembrie
2006: ianuarie februarie martie aprilie mai iunie iulie august septembrie octombrie noiembrie decembrie
2005: ianuarie februarie martie aprilie mai iunie iulie august septembrie octombrie noiembrie decembrie
2004: ianuarie februarie martie aprilie mai iunie iulie august septembrie octombrie noiembrie decembrie
2003: ianuarie februarie martie aprilie mai iunie iulie august septembrie octombrie noiembrie decembrie
2002: ianuarie februarie martie aprilie mai iunie iulie august septembrie octombrie noiembrie decembrie
2001: ianuarie februarie martie aprilie mai iunie iulie august septembrie octombrie noiembrie decembrie
2000: ianuarie februarie martie aprilie mai iunie iulie august septembrie octombrie noiembrie decembrie
1999: august septembrie octombrie noiembrie decembrie
1995: ianuarie februarie martie aprilie mai iunie iulie august septembrie
1994: octombrie noiembrie decembrie